translator

Monday 26 December 2011



Kochani,
chciałam Wam bardzo podziękować za całe wsparcie,
za wszystkie życzliwe komentarze i życzenia.
Właśnie minął rok od kiedy zaczęłam zabawę w blogowanie.
W ciągu tego krótkiego czasu przybyło aż tylu przychylnych duszyczek:)Dziękuję z całego serca wszystkim 201 Przyjaciołom mojego bloga.
Czas niestety biegnie szybko, nie zawsze jest go na tyle, by pogodzić pracę z przyjemnością, stąd moja niewielka aktywność ostatnio. Ale obiecuję się poprawić:)
Oczywiście myślę o loteryjce z tej wielkiej okazji, więc w najbliższym czasie zaproszę Was do udziału w zabawie.
Wprawdzie święta dobiegają końca, mimo to, przyjmijcie moje najszczersze życzenia:
zrealizowania wspaniałych planów, cudownych pomysłów, które sprawiają, że unosimy się jakieś 10cm nad ziemia:) życzę Wam tej dobrej energii, która sprawia że wszystko staje się łatwe a każda rzecz,której się oddajemy przynosi radość.
Wszystkiego dobrego ♥ ♥ ♥
¨¨¨°ºOº°¨¨¨¨
Magda

6 comments:

  1. Wishing you all the best for the New Year.
    Hugs Maria

    ReplyDelete
  2. Magda, yo te deseo a ti, que este año que viene se cumplan todo aquello que quieres . ¡ Feliz Año ! Besos

    ReplyDelete
  3. Gracias Magda por tus buenos deseos y que sigáis pasando unas felices fiestas. Un saludo, Eva

    ReplyDelete
  4. Witaj Magda, że Nowy Rok będzie pełen wspaniałych rzeczy dla Ciebie i Twojej rodziny. Życzę Wam pokoju, zdrowia, miłości, szczęścia i wielu sukcesów. pocałunek w twoim sercu.

    ReplyDelete
  5. Misiowy domek - rewelacja! Super pomysł!

    ReplyDelete